Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí | 8.00 - 11.30 | 13.00 - 17.00 |
středa | 8.00 - 11.30 | 13.00 - 17.00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí | 8.00 - 11.30 | 13.00 - 17.00 |
středa | 8.00 - 11.30 | 13.00 - 17.00 |
Telefonické podání: pevná linka - +420 585 949 256
Poštou na adresu Obecní úřad Drahanovice, Drahanovice 144, 783 44 Náměšť na Hané
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecdrahanovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ba4bemj
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
300,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) jednostranně |
5,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) oboustraně |
10,00Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) |
150,00 Kč |
ostatní náklady |
dle skutečně |
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:
Poskytnuté informace v roce 2021
Ev.číslo žádosti | Datum podání žádosti | Předmět žádosti o informaci dle zákona 106/1999 Sb | Dat. odeslání odpovědi | Odpověď na žádost o informaci |
---|---|---|---|---|
1/2021 | 21.6.2021 | - Informace o podezření z přestupku a rozhodnutí o spáchání přestupku | 23.6.2021 | žádost o poskytnutí informace 1/2021 |
Ev.číslo žádosti | Datum podání žádosti | Předmět žádosti o informaci dle zákona 106/1999 Sb | Dat. odeslání odpovědi | Odpověď na žádost o informaci |
---|---|---|---|---|
1/2020 | 2.3.2020 | - Dotaz na pozemky | 16.3.2020 | |
2/2020 | 3.6.2020 | - Dotaz na pozemek | 11.6.2020 | žádost o poskytnutí informace 2/2020 |
3/2020 | 18.8.2020 | - Informace o existenci smlouvy a ceně | 25.8.2020 | žádost o poskytnutí informace 3/2020 |
Drahanovice 144
783 44 Drahanovice
585 949 256, 585 949 282
e-mail: podatelna@obecdrahanovice.cz
Úřední hodiny
Po, St 8.00-11.30, 13.00-17.00